Putting - Sweet 16
Av DatoHver spiller bruker 2 puttere. Den som fikk flest poeng på forrige runde velger nytt utkaststed. Førstemann til 16 og man må vinne med 2 poeng.
Merk! Artikkelen er sist endret for 18 år siden.
Informasjonen kan være utdatert.
Poengberegning:
- 3 poeng for å treffe i kurven
- 2 poeng for å treffe kjettingen
- 1 poeng for å treffe metall
- -1 poeng for å treffe under kurven
- -2 poeng for treffe bakken før disken når kurven
Alternative regler :
- Hvis ingen treffer noenting, vil den personens som valgte utkaststed, miste 3 poeng og rette til å velge nytt sted går til den forrige som valgte.
- Utfordringer-- Hvis en spiller misser på putten, så kan noen utfordre spilleren til å klare returputten. Hvis spilleren da ikke klarer å sette putten, så får han -1, men klarer han det så får han +1
Beskrivelse funnet og "lånt" fra Tønsberg frisbeegolf klubb