Lag - Worst Shot

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 20 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
"Worst shot" er en variant der to (eller flere) spillere spiller på lag. Begge spillere kaster en disk hver. Motstanderlag(ene) velger så hvilken disken de synes er "best" (dvs verst), og laget må kaste neste kast derfra.
Et hull er fullført når begge (alle) spillerene setter putten.

Kan også spilles med en spiller som bruker to (eller flere disker) og motsspiller(e) velger hvilken en skal kaste neste fra.


Ved putt må begge (alle) disker settes før det er godkjent