Husk lisens til NC

Del på Facebook
Husk at du må ha lisens for å delta i NC, og det begynner å bli travelt med å få dette på plass

Les meir om lisensen her

Lisens må løyses gjennom egen klubb, medlemmer av Stormkast kan gjere da her