Husk lisens til NC
Del på Facebook
Roar "RAGgen" Gjøsæter 2012-04-09 16:49:31
Roar "RAGgen" Gjøsæter 2026-05-18 15:29:59
Husk at du må ha lisens for å delta i NC, og det begynner å bli travelt med å få dette på plass
Les meir om lisensen her
Lisens må løyses gjennom egen klubb, medlemmer av Stormkast kan gjere da her