Logo - siste mulighet
Del på FacebookNå nermer det seg for alvor her, om ikke det dukker opp noe tegner eg sjølv (og da vil ikke folk)
Nok en gang planlegger vi å få laget klubbdisker
Så nok en gang er vi på jakt etter logoer og diskdesignVi har få krav, untatt at det bør stå "Stormkast" og "Bergen Frisbeeklubb" på disken. Og webadressen til klubben bør være med
Vi har framdeles det som er sendt inn før (i 2006 og 2009), og bruker kanskje det og
Krav til design
The maximum diameter of the print is 10cm, avoid large solid areas, half tones, the design has to be in black and white. The print will also have to be approved by us before we confirm your order. Please use vector graphic files such as, EPS, PDF,AI (Illustrator), Corel draw or print optimized (300dpi), JPG or TIFF.
Vi forbeholder oss retten til å bruke, endre og modifisere innkommne forslag
Den som kommer med vinnerdesign får ære og berømmelse og kanskje også en disk med logoen 'sin' på