Stormcup 2010

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 15 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Stormcup 2010
Årets siste runde tirsdag kl. 17.30 ⇐ OBS OBS

Oppmøte ved kurv 1 (Rema) noe før. Ace-potten er på 4060 kr!
Pga mørket flytter med tidspunktet fram. Er fortsatt mulig å gå seinere om du vil, men da kan du ikke være med på ACE-pott og CTP


Om en går seinere må en legge inn resultater i gjesteboken så snart som mulig om desse skal komme med, seinest kl 2200





Nå også med CTP !

Vi prøver å dra i gang en frivillig CTP konkuranse, på samme måte som vi har en frivillig ACE konkuranse


CTP = closest to pin

dvs, den som på driven kommer nermest til kurv, den vinner! (ACE er definert som ikke nermest)




Du betaler inn 20 kr før runden starter og sørger for få registrert at du er med

I utganspunktet blir hull 4 fast CTP hull


Så om du har betalt og kaster nermest flytter du en markør (feks en pinne) til der disken ligger, og skriver navnet ditt på en lapp på pinnen og stryker ev andre navn.

Om du er nermest til slutt, da vinner du potten !