Synd for Løvham, bra for Stormkast? Del på Facebook Roar "RAGgen" Gjøsæter 2009-01-14 17:31:06 Merk! Artikkelen er sist endret for 17 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert. BA skriver i dag at det ikke blir noe av LøvHams planer om et nytt stadionanlegg i Lynghaugparken. Dette er jo veldig synd for Løvham, men gjør det kanskje mulig å anlegge en mer permanent frisbeegolfbane i parken.Som de fleste vet er jo dagens bane bare midlertidig anlagt. Les og nyhet på LøvHams websider