Synd for Løvham, bra for Stormkast?

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 17 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
BA skriver i dag at det ikke blir noe av LøvHams planer om et nytt stadionanlegg i Lynghaugparken. Dette er jo veldig synd for Løvham, men gjør det kanskje mulig å anlegge en mer permanent frisbeegolfbane i parken.

Som de fleste vet er jo dagens bane bare midlertidig anlagt.
Les og nyhet på LøvHams websider