Ny bane og dugnad

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 15 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Ny bane og dugnad
Førstkommende fredag 3/6 kl 17.00 blir det dugnad for å sette opp Bergens andre bane!
Banen kommer i Søndre Hetlevik, Bergen vest. Det er Juvente diskgolf som har tatt iniativet. De har fått tillatelse og midler fra Bergen og omland friluftsråd. I første omgang blir banen på 9 hull fordelt på 5 kurver. Området har nok ikke plass til en full 18-hullsbane, men det er veldig gledelig at Bergen får enda en bane!

Det som skal gjøres på dugnaden er klipping, rydding og selvfølgelig å sette opp kurvene.

Vi håper mange fra Stormkast kan være med på dugnaden!

Juvente diskgolf sin blogg