Ace Race 2010
Del på FacebookLes meir for datoer og info om kva AceRace er, og for å gi din feedback
Eg treng tilbakemelding i løpet av nokre få dager
Så spiller vi to ganger 18 hull på en kort bane. Alle får ett kast pr hull og må bruke en av de nye diskene. Den som treffe flest ganger får en frisbeebag med disker !
Og en GULL MINI !!!
Aktuelle datoer er lørdager og søndager september og oktober.
Av desse er følgende uaktuelle:
11-12 september - NM
25-26 september - Pargolf NM
Gi en lyd (kommentar her) om hvilken dato som passer deg best, og om du har lyst å være med.
Påmelding kommer seinere, det kommer til å bli begrenset med plasser siden eg må bestille inn disker og stasj fra USA