AceRace på Søndag kl 1200

Del på Facebook
AceRace på Søndag kl 1200
AceRace start blir kl 1200 på søndag, da starter utdeling av spillerpakker. Spillingen starter så snart alle har fått sine 2 frisbeer, frisbeebag (ev cap), mini og klistermerke

Betaling skjer kontakt ved utlevering av spillerpakke.

Det er fortsatt mulig å henge seg på ettersom det er noen ekstra plasser

Det blir etter planen og endel ekstra småkonkuranser (feks diskflipping, rof, minikasting, ++). Innsatsen vil vær 10 kr pr runde, premiene kommer fra Roars djupe skap med sære ting relatert til frisbee og flyvende objekter
Så om du vil være med og ikkje alt er på lista, legg inn en kommentar her og så bekrefter eg etterkvart om det blir plass eller ikkje.

Foreløpig ser det ut til å bli endel ledige plasser (pt 9 stk), så det skal og være mulig å dukke opp på konkuransedagen.

Prisen er 250 kr, og da får du tilbake verdier for minst 450 kr !


Påmeldingen er bindende



Les om AceRace her





Bekreftete deltagere:


42 - Saxen

41 - Sander
40 - Stina
39 - Torje Meyer Hegna
38 - Erik Marcussen
37 - Ole Martin Sakrisvold
36 - Martin
35 - Marius Ø
34 - Jostein Ø Gunderesen

33 - Oddbjørn Molvik:
32 - Ulrik:
31 - Tommy Tusberg:
30 - Adrian Christiansen:
29 - André:
28 - Daniel Håkonsen:
27 - Linn Lande:
26 - Atle S:
25 - Eivind M:
24 - Rune Ã…bø:
23 - Håvard Daae Rognli:
22 - Geir:
21 - HåvardE:
20 - Pål:
19 - Ingvill andal:
18 - Luis:
17 - Terje:
16 - Trond Erik:
15 - Roar:
14 - Marius T:
13 - Kjetil Ã…bø:
12 - Thomas:
11 - Tor Løseth
10 - Paula Kristine:
9 - Marcus:
8 - Mark:
7 - Jan Tore Tellefsen:
6 - jörgen:
5 - Lene:
4 - Laffen:
3 - Hugo:
2 - ADHD:
1 - Lill: