AceRace !

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 16 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
AceRace !
Fjorårets AceRace var en suksess, og eg satser på at me får det til i år også


Dette blir nok 12. september
I utgangpsunktet er planen 12 sept, men noen har ønsket en annen dato.

Alternativ 1 er da søndag 20. sept, dvs dagen etter Bergen Open. Så er folk klar for en langhelg med frisbee, eller skal vi satse på helga før?
Eller noe helt annet ?

Sleng inn en kommentar, så ser me ka som skjer.



På AceRace får du 2 prototyp disker (en i pro-D og ESP) som ingen har hatt mulighet å prøve før. Du får også en supercolor mini og en caps.

En spiller 2 ganger 18-hull på en svært forkortet bane - en får ett kast pr hull og en bruke en av de nye diskene; enten treffer en eller så treffer en ikke !

Den som får flest ace (ev metalltreff om det er likt på antall ace) vinner en bag full av disker !


Prisen blir ca 250 kr, butikkpris på det en får er langt over 400 !


Kjører kanskje igang en ROF eller noe anna morro også - så ha en ekstra 20-50 lapp på lur


Foreløpig dato er "Sat, September 12", men dette er avhengig kortid utstyr dukker fra USA samt værutsikter.