AceRace !
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 16 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Dette blir nok 12. september
Alternativ 1 er da søndag 20. sept, dvs dagen etter Bergen Open. Så er folk klar for en langhelg med frisbee, eller skal vi satse på helga før?
Eller noe helt annet ?
Sleng inn en kommentar, så ser me ka som skjer.
På AceRace får du 2 prototyp disker (en i pro-D og ESP) som ingen har hatt mulighet å prøve før. Du får også en supercolor mini og en caps.
En spiller 2 ganger 18-hull på en svært forkortet bane - en får ett kast pr hull og en må bruke en av de nye diskene; enten treffer en eller så treffer en ikke !
Den som får flest ace (ev metalltreff om det er likt på antall ace) vinner en bag full av disker !
Prisen blir ca 250 kr, butikkpris på det en får er langt over 400 !
Kjører kanskje igang en ROF eller noe anna morro også - så ha en ekstra 20-50 lapp på lur
Foreløpig dato er "Sat, September 12", men dette er avhengig kortid utstyr dukker fra USA samt værutsikter.