Vårspretten

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 20 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.

Førstekommende Lørdag er det klart for sesongstart med Vårsprett-turnering i Lynghaugparken !

Vi håper på en fin lørdag og at mange tar turen ut til klokken 11, for da satser vi på å kjøre i gang med den første av to runder. Med endel folk på banen må en rekne med at det tar rundt to timer pr runde, og en liten pause i mellom så er vi vel ferdig noe over kl 1500

Alt etter kor mange som kommer satser vi på å ha følgende klasser:

  • Viderekomende/open
  • Nybegynner
  • Damer
  • Junior

Vinner i de ulike klassene premieres. Om det skulle være likt mellom noen på de tre første plassesene spilles det sudendeath for å avgjøre plasseringene (spilles på hullene 1-5).
Det blir en CTP som er felles for alle klasser. Hvilke hull blir bestem senere.

Det må vere minst tre stykk for at en klasse skal bli avviklet.

Banen spilles med de siste endriger på utkast som beskrevet annet sted på siden. Desse endringene skal brukes

Det vil koste kr 50 å delta

Om du har tenkt å komme blir vi glad om du legger inn en komentar her (om du da ikke alt har gjort det annet sted) med navn og klasse