Nok en ACE !!!
Del på Facebook
Frykter at folk kan få et litt unormalt forhold til ACE's etterhvert her i klubben nå som vi fikk vår tredje på bare 6 dager !
Denne ganger var det Tor Rafsol Løseth som sto for bragden
Vi veit ikke så myke enda, rekner med at det kommer en lenger versjon snart...
Tor Rafsol Løseth på hull 15, 25 april, klokken 18.00.
Innova Champion Monster 175 gram (sjokkgrønn) med et forehandkast. Det var regnvær og stiv kuling i fra sør. Kastet loddrett inn på vindretningen, og lot disken fade inn i vindretningen og ned mot kurven.
Det må desverre nevnes at enkelte valgte å publisere informasjon om ACE'en på andre nettsteder enn dette...
Heldigvis tok det bare sekunder (takket være 'moderne teknologi') før vi fik vite om det..