Desperat etter en disk?
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 20 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Er du helt desperat og MÅ ha en ny disk med det samme? vel det finnes håp!
Kan kanskje ikke hjelpe Torbjørn med en ny 86 softie, men eg (Roar) har endel disker liggende som det er mulig å kjøpe på direkten.
Dette er i hovedsak reservedisker til de eg spiller med sjølv, disker som eg har kjøp flere av men som ikke passer helt til meg eller disker som rett og slett ike har blitt brukt enda av en eller annen grunn.
- Whippet cham, orasj, 174
- Whippet dx, rød, 149
- Whippet Kc pro, kvit, 175
- Firebird dx, gul (Oslo open), 170
- Firebird dx, rød (Oslo open), 170
- Banshee dx, rød, 175
- Hydra, 175
- Exp 1, lilla, 170
- Exp 1, gul 170
- Medius, kvit, 177
- Primitus, kvit, 173
- Aviar JK pro. har normalt noen kvite slike i bakhand
Har sikker diverse annet og, men da må en rekne med at de er kastet en gang eller fem.