Klubbmesterskap om 11 dager ???

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 19 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.

Vi har tre turneringer igjen denne sesongen, den ene skal i utgangsunktet gå straks. Det er påtide å få avklart resten av terminlisten!

Vi må finne og spikre dato for følgende ting:

  • Klubbmesterskap
  • Bergen Open 2006
  • Siste runde i Stormcup
  • Løvfall
Terminliste ut sesongen er røfflige (uten Stormcup).
  • 08.05 - Sauaskiten
  • 08.12 - NM - Arendal
  • 08.19 -
  • 08.26 -
  • 09.02 - NC 5 - Trondheim
  • 09.09 - Pargolf-NM - Tønsberg
  • 09.16 -
  • 09.23 -
  • 09.30 -
  • 10.07 -

Klubbmesterskap

I følge årsmøte vedtaket skal denne avholdes tidlig i August, helst før NM. Dette betyr i praksis lørdag 5. som jo og er samme helg som Sauaskiten Open (har ikke fått signal på at noen skal dit enda).
Dette er kort varsel, men er eneste muligheten eg ser om vi skal følge årsmøtets ønske om en turnering før NM. Om ikke ei av helgene rett etter.
Forslår å kjøre denne med en klasse og etter vårt handicapsystem. 2 fulle runder med slagtelling, så en 5 (9) hullsfinale for de 4/5 beste utifra HC.

Bergen Open 2006

16. september er fin dato for denne, 366 dager siden forrge Bergen Open.
To runder.
Her vurderer vi å sette opp alternativ bane.

Stormcup

Kor lenge skal vi kjøre denne da ?
vi har følgende alternativ til siste runde:
  • 08.29 - toatalt 17 runder, beste 12 gjelder
  • 09.05 - toatalt 18 runder, beste 12 gjelder
  • 09.12 - toatalt 19 runder, beste 12 gjelder
  • 09.19 - toatalt 20 runder, beste 13 gjelder
  • 09.26 - toatalt 21 runder, beste 13 gjelder
Synes personlig at vi skal stoppe alt den 5. september, men det er nå meg (og det er eg som har 'stresset' med å administrere dette)
vi kan jo og køre igang en vintercup, "Snøstorm", etterhvert

Løvfall

Tja, 30. september ? Vi kan ta seinere men værforholda er da og 'seinere'.

Trenger tilbakemelding på dette fort!