KiwanisCup og hærverk
Del på Facebook
Søndag arragerte Kiwanis Club familiefestival i Lynghaugparken og her stilte vi i Stormkast opp for å hjelpe til med Å gjennomføre Kiwnais Frisbee Cup.
Men det var et 'trist' syn som møtte oss søndag formiddag ...
Noen hadde kjedet seg i løpet av lørdagen og funnet ut at korg 1 og 2 var noe å bruke krefter på.
Korg 1 var revet opp og kastet på vannet, mens korg 2 kun var revet ned.
Vi må ta en dugnad for å fikse dette ettervhert, følg med i forumet. Korg 1 er forresten fisket opp igjen av Jørgen og Roar.
Været må nok ha skylden for at Kiwanis Frisbee Cup ikke ble en suksess. Ingen deltagere meldte deg!
Men vi arrangerte putte konkuanse og mange fekk sjå kasting, høre om frisbeegolf og Stormkast og ikke minst prøve å putte litt.
Litt synd at regnet skulle plage oss i dag, men tror nok mange fekk hørt om sporten alikevell