Under 'angrep'

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 19 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.

Nok en gang er siden under 'angrep'. Denne gang er det innmeldignskjemaet som det går utover...
Siste: Nå røk påmeldingsskjemaet til Bergen Open og .... Send mail i stedet for å melde deg på...

Dette er nå fjernet, så folk som ønsker å melde seg inn får ta direkte kontakt med noen i styret.

Angrepet denne gang var å pøse på med reklame vd hjelp av skjemaet. Denne havnet i postn til Roar, Tor og kanskje flere.

Vi har aht samme problemet før (uten at så mange merket det forhåpentligvis) med muligheten til å kommentere artikkler. Denne funksjonen er fortsatt sperret.

Ser ut til siden vår begynner å komme oppover søkemotorene siden vi til stadig blir 'angrepet' på denne måten.