Bergen open 2009
Del på FacebookBergen open blir i år arrangert lørdag den 19. september i det som ser ut til å bli veldig fine forhold, så bare å bli med!.
Påmelding gjøres enten ved Epost eller ved å møte opp litt før 1030 ved Rema
Turneringen er åpen for alle og vi vil i utgangspunktet prøve å arrangere klassene junior (født 1990 eller senere), yngre junior (født 1994 eller senere), dame, nybegynner, master og open. Det kreves tre spillere i hver klasse for at den skal bli gjennomført.
Det vil koste 50 kr. å delta.
Vi kommer til å spille to runder på vanlig baneoppsett. Første runde har oppstart 11.00, oppmøte senest 10.30 ved Rema. Start for runde to blir så fort som mulig, og vi kommer nok til å være helt ferdig mellom 17 og 18.
Påmelding gjøres ved å sende en mail med navn og klasse til BergenOpen2009@stormkast.no
Påmeldte pr 17.09:
Open
Håvard G. Frøysa
Kjetil Gryt
Kjetil Risdal
Andreas Askeland
Roar Gjøsæter
Master
Tor R. Løseth
Mark A. Soddano
Junior
Yngre junior
Marcus S. Jorde
Dame
Mari Henriksen
Dagun Ones
Nybegynner
Martin Woll Godal
Kjetil Ã…bø
Rune Ã…bø
Leif Molvik
Marius Østby
Geir Myhr
Trond Erik Brekke