ACE-race på lørdag !
Del på FacebookOppstart er kl 1200, noke som betyr oppmøte seinast 1145
40 stk har alt solgt sjela si for å få være med på dette, men det er noen ekstremt få ekstra plasser til overs
- Registrering, utdeling av spillerpakke og inndeling i grupper
- 1. runde
- Kort pause med inndeling i nye grupper
- 2. runde
- Premieutdeling
- ---
- Diverse småkonkuranser
Vil som vanlig selge disker, dette tar me etter konkuransen
og det vil kanskje bli solg endel 'spesialdisker' til en latterlig lav pris !