ACE-race på lørdag !

Del på Facebook
ACE-race på lørdag !
Lørdag er det klart for ACE-Race

Oppstart er kl 1200, noke som betyr oppmøte seinast 1145

40 stk har alt solgt sjela si for å få være med på dette, men det er noen ekstremt få ekstra plasser til overs
Planen er


  • Registrering, utdeling av spillerpakke og inndeling i grupper

  • 1. runde

  • Kort pause med inndeling i nye grupper

  • 2. runde

  • Premieutdeling

  • ---

  • Diverse småkonkuranser




Vil som vanlig selge disker, dette tar me etter konkuransen

og det vil kanskje bli solg endel 'spesialdisker' til en latterlig lav pris !