Noken som kan bidra i helga

Del på Facebook
Noken som kan bidra i helga
Ettersom det ser ut til å bli kaldt og snøfyllt på søndag så kan me rekne med ca 134 akere og andre på banen

Så tenkte at me heller sku sette opp nokre skill shots og bruke alternative hol rundt grusbanen og vannet, og trenger da nokre ekstra korger

Og siden det er kaldt hadde det vært flott med litt varm drikke, og da er det flott om endel kan koke opp litt vann og ta med
Eg trenger en absolutt bekreftelse på personer som kan stille med ei flyttbar korg, så kan du ta med ei korg eller to, legg igjen en kommentar

Og om mi korg skulle dukke opp, så ville det jo være flott, for den er det jo lenge siden eg har sett...



Og kan du ta med varmtvann (eller ferdig varm drikke) så legg igjen en lyd om da.

Eg skal prøve å hoste opp noen kopper og diverse pulverdrikke ...