Logokonkuranse !
Del på Facebook
Da lyses det ut logokonkuranse for Stormkast - Bergen frisbeeklubb !
Vi trenger en logo som vi kan bruke i markedsføring, på t-shorter, disker etc så nå er det bare å finne fram tegnesakene!
Innkommne bidrag finner en her
Det har lenge vert snakk om å lyse ut en logokonkuranse og her om dagen datt det inn en mail med tilbud på å trykke egnen logo disker, så ble dette aktuellt igjen.
Regler og mer kommer etterhvert, men nå er det bare å sette i gang med å kommme på geniale ideer, men logon bør reflektere et eller flere av stikkordene:
- frisbee
- stormkast
- Bergen
- diskgolf
Vi vil stille endel tekniske krav til logoen, og endel av dei er listet nedenfor. det vil sikkert dukke opp flere etterhvert.
- må kunne skrives i en farge og fungere både på mørk og lys bakgrunn. gjerne også med transparent bakgrunn
- en kunne integrere teksten "Stormkast" og/eller "Stormkast - Bergen frisbeeklubb" i/rundt/sammen med logoen, men den må og fungere uten
- det bør være mulig å integrere logoen med klubbens slagord ...
- Det må være mulig å bruke logen både som brevhode og i stor utgave til feks tshorte, dvs utgaver i ulik størresle bør leveres
I tillegg til kravene over må det (kunne) lages en versjon som oppfyller kravene som Innova har for å trykke på disker. Info om dette finner en her
Ved å gå på denne siden så får en tilgang til en mer avansert utgave av galleriet der en kan legge til kommentarer til bildene blandt annet
Stormkast overtar rettene til alle innsendte bidrag, og kan bruke desse korleis en vil (inkludert å endre på det). Men vi skal prøve å legge ut krediterte orginaler feks i billedgalleriet.
Juryen består av formann Roar og hans avgjørelse er endelig. En kan og velge å ikke kåre noen vinner.
Premiering vil noki hovedsak bli her og ære, men Roar rekner med å spandere en disk eller noe, men en bør være fornøyd med heder og ære ;-) !
