Snøstorm på lørdag ?

Del på Facebook
Snøstorm på lørdag ?
Vinteren er kommt i følge primstaven og det ser ut til å bli en fin vinterdag på lørdag

Så kanskje en mulighet for å dra i gang en runde snøstormkasting kl 1200 ?

Blir nok ikkje så veldig organisert om ingen føler kallet til å ta ansvar, men kan nå være morro for det

Gi en lyd om du tenker ta turen