Snøstorm på lørdag ? Del på Facebook Roar "RAGgen" Gjøsæter 2011-10-14 16:14:49 Roar "RAGgen" Gjøsæter 2026-05-18 15:29:59 Vinteren er kommt i følge primstaven og det ser ut til å bli en fin vinterdag på lørdagSå kanskje en mulighet for å dra i gang en runde snøstormkasting kl 1200 ?Blir nok ikkje så veldig organisert om ingen føler kallet til å ta ansvar, men kan nå være morro for detGi en lyd om du tenker ta turen