Ace på hull 4

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 17 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Kjetil satte årets første ace på banen etter NC da han i dag acet hull 4.
Dette er faktisk den første acen på banen i år utenom Olav sin under NC. Dette er egentlig litt rart med tanke på hvor mye spilling det har vært i år.

Uansett, gratulerer!

Regner med mer info etter hvert....