Terje førstemann ut

Del på Facebook
Terje førstemann ut
Terje Rørmark er årets første stormkaster som stiller i en større internasjonal turnering

Han er nå reist til Nederland for å spille Dutch Open denne helgen, og dette er også årets første ET
Terje er eneste nordmann i turneringen og vi ønsker han lykke til !!



Følg turneringen her