Kretsmesterskap på mandag !
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 17 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Svært trivlig turnering normalt, så har du tilgang på bil og er greier å komme deg tidlig avgårde en 2. pinsedag er dette noe som du bør få med deg.
Påmelding til sauaskiten@gmail.com
Banen ligger noe før Aksdal, og den ene bilen som er planlagt fra Bergen sålangt satser på ferge fra Halhjem kl 0830. Det er ca en times kjøring fra ferga og ned til banen.