Ingen tirsdaggolf på den 28.

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 19 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.

Ettersom det er KM hos Sauaskiten denne dagen så blir Stormcup avlyst.

Oppfordrer alle som har muligheten til å ta turen nedover til Sauskiten i staden denne dagen.

Så vidt eg veit er det mulig for juniorer å stille her, selv om det mest sannsynlig ikke blir egen klasse.

Mer info kommer forhåpentligvis etterhvert

Folk kan jo bruke forumet for å gi en lyd om de har kan tenke seg nedover og korvidt de trenger/har skyss