KM
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 19 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Minner igjen om KM hos Sauaskiten mandag 28 mai (2 pinsedag). Oppstart er ca 1030 og det hele tar ca 5-6 timer.
Påmelding til KM ved å sende en e-post med navn til: sauaskiten@gmail.com
Har ikke fått med meg at det er noen som er bankers nedover. Eg kan tenke meg turen, men sliter litt på transport biten og helsa går som vanlig opp og ned...
Bruk forumet for å informere om du er klar og om du har eller trenger transport.
PS! Dei som reiser i fra Bergen får prøve å komme tidsnok i år, men blei litt vela seine i fjor og forsinka turneringa ganske kraftig...