Stormcup i kveld - siste oppladning til NM

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 16 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
I kveld satser vi på en våt og herlig stormcup. Oppstart kl 1830 ved utkast 1 som vanlig, oppmøte noe før

Anbefaler de som skal spille NM til helga til å ta turen og spille med litt mer strenge regler enn vanlig, og ikke minst, venne seg til å spille med mini, noe som er påkrevd i NM