NC-Møte, Ã…rsmøte og årsavslutning

Del på Facebook

I løpet av uke 2 (11. til 15. januar) vil vi holde et møte som dekker tre møter !

Om noen har lyst på et styreverv eller to, så er det bare å gi lyd

Sted og tid vil bli annonsert på websiden

Håper flest mulig tar turen, en påtar seg ingenting ved å møte, og det vil kunne være hyggelig å få inn litt flere ideer og synspunkt, ev få med seg kva som skjer i klubben


Nc-Møte

Vi har som kjent fått tildelt NC-turnering i mai. For å få denne i boks trenger vi å planlegge litt


Ã…rsavslutning

Ã…rsavslutningen består stort sett av å spise opp eventuelle julekakerester og å trekke årets stormkast spiller 2009.


Ã…rsmøte

Vanlige årsmøte saker. Vi trenger folk til å være med i styre, men dette har så langt ikke medført særlig arbeid. bare spørr nåværende leder (Jørgen).

Saksforslag sendes til styret@stormkast.no minst to dager før årsmøte

Saksliste/dagsorden

  • Godkjenne de stemmeberettigede.
  • Godkjenne innkallingen, sakliste og forretningsorden.
  • Velge dirigent, sekretær og 2 representanter til å underskrive protokollen.
  • Styrets beretning
  • Godkjenne klubbens regnskap for 2009
  • Innkommne saker
  • Fastsette medlemskontigent
  • Vedta klubbens budsjett.
  • Behandle klubbens organisasjonsplan.
  • Foreta følgende valg:
    • Leder og nestleder
    • 1 styremedlemm og 1 varamedlem
    • Øvrige valg i henhold til årsmøtevedtatt organisasjonsplan, jfr. § 11 pkt. 9.
    • 2 revisorer
    • Representanter til ting og møter i de organisasjoner idrettslaget er tilsluttet.
    • Valgkomite med leder og 2 medlemmer og 1 varamedlem for neste årsmøte.