Ny stormcup på tirsdag

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 16 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Oppstart ca 1830 ved hull 1, oppmøte noe før.

Om det er ok vær så er nok Roar på plass noe tidligere og 'langer' disker på parkeringsplassen til Rema for de som er intr.