IceBowl med masse snø

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 17 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Bergen IceBowl blei dag avholdt i relativt ubehaglige værforhold, 20-50cm med snø, 2-4 grader og regn

Men den harde kjernen møtte opp og det ble spillt og leitet etter frisbee.

Turneringen samler penger inn til Barneavdelingen på haukeland, og du kan fortsatt vere med å bidra!
Forståelig nok var det ikke så mange nye fjes å sjå på en såpass sur dag som i dag, men vi ble en totalt 10 stk som trasket rundt i tung våt snø.

Det var innført 'sytebøter' under turneringen, men om det var trusellen om bot eller at folk rett og slett ikke brydde seg, ingen bøter ble gitt!

Det ble spillt bare en runde, og denne tok lang tid, for det var tungt og vanskelig å gå, samt det blei mye leiting og venting.

Det var forholdene tatt i betraktning greie resultat, med en god gruppe rundt 7-10 over par. Best av alle var Luis med 63

MEN Luis ble alikevell ikke vinneren av Bergen Ice Bowl 2009! Det ble nemelig Tor, som i god tradisjon vant etter loddtrekning!

Vi har så langt samlet inn noe i overkant av 2500 kr (påmelding, kjøp av utstyr og rene gaver), og det er fortsatt muglig å gi en skjerv


Kontakt Roar (@gjoseter.no) om du har lyst å vere med å bidra



----------
Due to popular demand, here comes the scores:
344 253 333 344 343 357 = 66 +10 Mark
533 443 443 244 333 346 = 65 +09 Terje
334 342 523 433 354 356 = 65 +09 Kjetil
533 344 433 343 233 356 = 64 +08 Tor
444 345 233 333 233 356 = 63 +09 Luis
555 333 254 334 342 255 = 66 +10 Roar

Resten av resultatene er enten uleslige, forsvunnet eller utelatt av politiske og helsemessige årsaker