Bergen ICE BOWL går lør 12/1 2008

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 18 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
{mosimage}

Stormkast arrangerer vår første årlige Ice bowl turnering Lørdag 12/1 2008. Vi har valgt å støtte Barneklinikken på Haukeland sykehus med denne turneringen

Ice bowl er et konspet/hendelse som har eksistert i USA (og andre steder) endel år, der det arrangeres turneriner med det som mål å samle inn penger og utstyr til en god sak.

Ice bowl 2008 avvikles mellom 5. Januar og 24. Februar og den kan ikke under noen omstendighet avlyses pga dårlig vær

Vi håper at flest mulig kan være med å hjelpe oss å støtte Barneklinikken enten ved å stille opp og delta eller ved å donere noe til denne saken gjennom oss.

Flere detlajer kommer etterhvert