Husk IceBowl Søndag 27. februar kl 1200
Del på FacebookDa har vi det gøy i snøen (?) og samler inn penger til Ungdomsgruppen i Kreftforeningen
Så finn fram vinterklede og penger og møt opp!
Vi har en tradisjon for at den beste golferen kanskje ikke er den som vinner, så det er ikke umulig for en person som aldri har prøvd frisbeegolf før å vinne...
Formatet på turneringen tar vi litt som det kommer, basert på hvem det er som møter. Prøver å tilstrebe at en har et ganske så nybegynnervennlig format, og at det skal være sosialt.
Det er fullt mulig å spille med ultimate disker, men golfdisker er nok litt lettere å bruke. Det er ikke noe problem å låne golfdisker, men da må dere helst gi beskjed på forhand slik at vi kan ta med ekstra disker.
Det vil også bli solgt golfdisker/golffrisbeer. Det vil være et begrenset antall med IceBowl disker til salgs, desse ligger noe høyere i pris, men overskuddet går til Ungdomsgruppen,
Det er ikke usannsynlig at det blir kjørt noen mindre konkuransr og trekninger, desse koster typisk en 10 eller 20 kroner å delta på, så litt småmynt i lommene skader heller ikke.
Alt en betaler inn går uavkortet til saken vår, eg sponser alle premier.
Unntaket er IceBowl frisbeer, der kun overskuddet går med, og skulle noen kjøpe andre firsbeer så holdes dette og utenfor.
Oppstart vil være kl 1200, oppmøte på parkeringsplassen til Rema 1000 ved Lynghaugtjernet (Fyllingsdalen)