Påmelding til KM og påmelding til buss
Del på Facebook
Roar "RAGgen" Gjøsæter 2012-09-25 23:49:46
Roar "RAGgen" Gjøsæter 2026-05-18 15:29:59
For å melde deg på årets kretsmesterskap må du sende en epost til Sauaskiten som er årets arrangør av KM som er lørdag 20. oktober. Sauaskiten ønsker påmeldinger relativt raskt, slik at dei kan planlegge KM
Det er fortsatt plan om å kjøre stormkastbuss til KM, men det avhenger av at folk seier fra om at de ønsker å være med på dette.
Og me vil absolutt anbefale folk å ta turen, Sauaskiten er en svært hyggelig og spesiell bane, og folket på Sauaskiten er svært hyggelige og spesielle (...)