Hærverk og juks !?!
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 16 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Dette ødelegger banen og er heller ikke lov i forhold til PDGA reglene, så en både jukser og driver hærverk når en gjør det
De fleste trærne og greinene er der for å gjøre banen mer utfordrende, og selv om det bare er en 'pitteliten' grein som er i veien, er det ikke fritt fram å bare fjerne den.
En får heller bite i det sure eple og kaste seg sidelengs eller bakover for å komme seg ut fra et tre, i staden for å "knekke vei" og dermed kunne gå rett på korgen.
Synes du at det er trær og greiner som bør fjernes, ta kontakt med styret og dukk opp på eventuelle dugnader, ikke knekk bare fordi dei er i veien for deg.
Hull 10 er feks delvis ødelagt slik det var opprinnelig - 'skjermeingen' rett foran korg er stort sett helt knekt ned, nå står det to enslige og ribbede trær igjen.
Vennligst la desse få stå i fred...