Ã…rsmøte 22. januar

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 14 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Det blir som tidligere annonsert årsmøte søndag 22. januar. Møtet er kl 17.00 på Olsvikåsen VGS. Etter møtet blir det vanlig innetrening. Nå med saksliste.
Valg av dirigent, referent og protokollunderskrivere.
Styrets beretning.
Lisens, praktisk gjennomføring.
NC, kort info.
Andre arrangementer, Stormcup.
Baneendringer, banekomite, hull 1 & 9 m.m.
Medlemskontingent.
Klubbtrøyer.
Presentasjon av regnskap.
Vedta budsjett.
Valg av nytt av styre.
Eventuelt.