IceBowl på lørdag kl 12

Del på Facebook
IceBowl på lørdag kl 12

Det ser ut til å bli svært fine vinterforhold med temperatur rett under null, sol og ingen vind !

Ingen påmelding, bare til å dukke opp litt før 12 og du gir/betaler så mykje du selv vil. Alt går til Ungdomsgruppen i Kreftforeningen.

Er flott om folk legger inn en kommentar om dei kommer, slik at da kan planlegges litt.

www.bergeinicebowl.com