Klubbdiskene er _ikke_ klar !

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 13 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Klubbdiskene er _ikke_ klar !

Desverre var dette en 1. april-spøk, mest som en liten 'hevn' på Jossi som 'plaget' Roar i en annen 1. april-spøk.

Diskene er ikke klar enda, men resten som står her er sant, det er årest første stormcup i tirsdag kl 18, oppmøte noe før

Da var årets klubbdiskerklar til utdeling på mårendagens sesongåpning for Stormcup

Alle medlemmer får en disk kvar, nye medlemmer får 3 stk.

For å få diskene i morgen, send en epost til diskansvarlig Josten "jossi" Gundersen, så tar han med og deler ut før runden som starter kl 18

Alle diskene er Innova disker i Dx plast, du kan velge mellom følgende modeller:   Aviar, roc, wedge, valkyrie, teebird

Husk å sei om du ønsker fullvekt eller 150 class disker

 

Jostein når du på eposte:  jossi@stormkast.no