Klubbdiskene er _ikke_ klar !
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 13 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Desverre var dette en 1. april-spøk, mest som en liten 'hevn' på Jossi som 'plaget' Roar i en annen 1. april-spøk.
Diskene er ikke klar enda, men resten som står her er sant, det er årest første stormcup i tirsdag kl 18, oppmøte noe før
Da var årets klubbdiskerklar til utdeling på mårendagens sesongåpning for Stormcup
Alle medlemmer får en disk kvar, nye medlemmer får 3 stk.
For å få diskene i morgen, send en epost til diskansvarlig Josten "jossi" Gundersen, så tar han med og deler ut før runden som starter kl 18
Alle diskene er Innova disker i Dx plast, du kan velge mellom følgende modeller: Aviar, roc, wedge, valkyrie, teebird
Husk å sei om du ønsker fullvekt eller 150 class disker
Jostein når du på eposte: jossi@stormkast.no