AceRace 2013 - Datoønsker?

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 12 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
AceRace 2013 - Datoønsker?

Da nermer seg tid for årets AceRace og snill som eg er lar eg folk være med å påvirke dato, så her kan du komme med ønsker til helg og om det blir lørdag eller søndag.

Dette er forresten den eine turneringa alle har lyst å være med på i år;  alle bruker like mange kast (36), alle får premier som er verdt mykje meir enn du betaler og da er steikje kjekt !

Kort fortalt er AceRace at du betaler 250 kroner, får 2 frisbeer verdt 280 kr, en mini, to drikkeglass, 2 'evigvarende' scorecards, klistermerke, mini +++
Så kaster alle på (veldig) korte versjoner av ulike hull, ett kast pr hull.  Den som treffer mest vinner en bag med disker !

Så enkelt !

 

Mest aktuelle helger er:

  • 24.-25. august
  • 21.-22. september
  • 28.-29. september
  • 5.-6. oktober
  • 12.-13. oktober
  • 26.-27. oktober

 

legg inn kommentar nedenfor med helg og/eller lørdage eller søndag.   

 

Kort frist.  Påmelding kommer straks dato er klar