AceRace 2013 - Datoønsker?
Del på FacebookDa nermer seg tid for årets AceRace og snill som eg er lar eg folk være med å påvirke dato, så her kan du komme med ønsker til helg og om det blir lørdag eller søndag.
Dette er forresten den eine turneringa alle har lyst å være med på i år; alle bruker like mange kast (36), alle får premier som er verdt mykje meir enn du betaler og da er steikje kjekt !
Kort fortalt er AceRace at du betaler 250 kroner, får 2 frisbeer verdt 280 kr, en mini, to drikkeglass, 2 'evigvarende' scorecards, klistermerke, mini +++
Så kaster alle på (veldig) korte versjoner av ulike hull, ett kast pr hull. Den som treffer mest vinner en bag med disker !
Så enkelt !
Mest aktuelle helger er:
- 24.-25. august
- 21.-22. september
- 28.-29. september
- 5.-6. oktober
- 12.-13. oktober
- 26.-27. oktober
legg inn kommentar nedenfor med helg og/eller lørdage eller søndag.
Kort frist. Påmelding kommer straks dato er klar