Luis tok sølv i det spanske mesterskapet

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 12 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Luis tok sølv i det spanske mesterskapet

Denne helga gjekk tidenes første spanske mesterskap av stabelen og Stormkast sin Luis García del Moral var selvfølgelig på plass.

Det blei en solid andreplass på Luis, kun slått av Carlos Alvarez Rio, som var en enorm  forhandsfavoritt

Turneringssiden finner du her og fulle resultater finner du her

Ønsker du å følge utviklingen av frisbeegolf i Spania, så er følgende linker greie å kikke på: