Stormcup #27 - Pent vær, igjen!
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 12 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Årets siste Stormcup er over.
Det nydelige høstværet lokket ut 13 kastere som alle koste seg i finværet. Dette var den 25 Stormcupen som har hatt pent vær! Er det rart vi liker oss i Bergen?
Hanna kjørte knallhard runde i dag med ny pers på 61, forbedring med 3 kast. Hanna er i storform for tiden, og parkerte nesten 15 og 16! Kjekt å se på.
Anders viser også gode takter før helgens turnering i Italia med en bogeyfri runde på 49 som er -7 på dagens oppsett.
Takk for i år!
http://www.stormkast.no/index.php?r=sc/default/runde&what=2&year=2013&round=27