Snøstormcup #1
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 12 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Flott høstvær men skuffende lite folk i parken, det var kun dei fire som spillte som var å sjå av kastere.
Det er "off season" så enkelte prøver nye ting, noke som nok viser igjen på scoren. Mens andre igjen kjører på da dei kan, og da kan dei godt, så det blei et par bra gode scores og