Snøstormcup #4: 2x3 eller 3x2

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 12 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Snøstormcup #4: 2x3 eller 3x2

Flotte kasteforhod men relativt få på plass, så største ufordring var om en skulle ha 3 grupper a 2 eller 2 grupper på 3.

Fleire bra resultat på runden, og som normalt (?) var Luis best

Fulle resultat