Snøstormcup #4: 2x3 eller 3x2
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 12 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Flotte kasteforhod men relativt få på plass, så største ufordring var om en skulle ha 3 grupper a 2 eller 2 grupper på 3.
Fleire bra resultat på runden, og som normalt (?) var Luis best