Viktig informasjon til alle som kaster i Lynghaugp
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 11 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Aldri kast når det er minste risiko for å treffe noen.
Det er mange nye som kaster i parken og vi erfarne kastere må alle hjelpe til å informere om hvor farlig det er å kaste når det er folk i nærheten. Idag fløy en frisbee ca. 10 cm over hodet på en jente som var ute og gikk på tur og det er fullstendig uakseptabelt. En må aldri kaste om det er minste risiko til å treffe noen. Selv om du er 100% sikker på at du ikke skal i nærheten av det området så kan konsekvensen av bommen bli stor. I verste tilfelle mister vi banen. Kom an folkens - dette er ikke greit og vi må alle bidra med å lære de nye om når det er kurant å kaste.