Snøstormcup & behov for frivillige

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 10 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.

Vi arrangerer Snøstormcup hver lørdag kl 12.00 i vinter, første gang lørdag 31.10. Til dette trenger vi frivillige!

Det blir spilt en offisiell runde hver lørdag kl 12.00 frem Stormcup begynner igjen til våren. Det blir resultatføring og sammenlagtliste på samme måte som for Stormcup, men ingen acepott.

 

Til dette trenger vi én frivillig hver uke som er ansvarlig for å stille med scorekort og registrere score. Ta kontakt på styret (at) stormkast.no for å melde deg som frivillig og få tilgang til "vaktliste".