Nytt hull - Vinter10

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 10 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Nytt hull - Vinter10

Da er vintertid så da er hol 10 fjernet og et nytt hol, Vinter10, er satt opp.

Grunnen til endringen er at me ikkje har lov til å ha korger i akebakken om vinteren.

Vintertee på nye vinter10 er samme tee som på sommertid.   Korg er flyttet opp til høgre, like nedfor tee på hol 18. Korga er ganske godt beskyttet.  Og husk at da ikkje er lov å knekke eller flytte vekk greiner når du speler.

Da er OB til venstre for den gamle veien som var overgrensa på øya på det gamle hullet.  OB går fram til stien opp til hol 11, som gjelder som OB-grense i bakkant.

Grensene kan være vanskelig å sjå, spesiellt i bakkant, så bruk fornuft.

 

Banekart og baneoppsett blir oppdatert etterkvart.