Stormcup #7 - Det er dejlig å være dansk i Bergen

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 10 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Stormcup #7 - Det er dejlig å være dansk i Bergen

Fantastiske frisbeeforhold på kveldens runde og 21 stk på plass til start.

En besøkende danske viste vei og vant like godt uten å ha spillt banen før !

Fulle resultater finn du her

 

Stormcup fun facts:

  • Nickolai perset
  • Johan Olav Perset
  • Håvard "hold brillan" perset
  • Hanna og Ola liker begge "Pacific blue" av samme grunn
  • Ein kaster vuderer å begynne med chearleeding
  • Ein kaster DNF'et for å nå bussen
  • Ein kaster viste fram den fine nye europris-korga si
  • Grupper som ikke er med på runden sniker
  • Atle fekk endelig førstepremien fra julequizen
  • Atle har ikke førstepremien fra julequizen lenger
  • Atle skal få førstepremien fra julequizen på neste stormcup