NM-Gull, sølv og bronse til Stormkast

Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 9 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
NM-Gull, sølv og bronse til Stormkast

Årets norgesmesterskap gjekk på Sula i helga med flere Stormkastere på plass.

Luis blei norgesmester i grandmasterklassen med Mark på sølvplass.   Hanna tok bronse i dameklassen.

NM gjekk på en flott og utfordrende bane i Langevåg på Sula (ved Ålesund) og vil nok bli hukset for ekstreme nedbørsmengder som knakk mang ein speler ...

 

Resultater finner du på forbundets resultatsider og på pdga sine sider