Ice Bowl på Søndag
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 9 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Søndag kl 1200 er det klart å for årets Ice Bowl !
Håper flest mulig tar turen, gi gjerne en lyd på Facebook eventet, men det går fint å bare dukke opp og.
Min kr 100, men alt går til UngKreft, så det er lov å gi meir!