Mr Rørmark in the USA
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 8 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Mens de fleste norske kasterene har tatt turen til Molde har Terje like godt tatt turen over til USA for å spille.
Denne helga spiller han The Standing Rocks Open (i Wisconsin) som ei oppvarming-/avklimatiseringsturnering .
Det har foreløpig ikke komt inn noke resultat, men det bør dukke opp på PDGA sine sider etterkvart.
Så reiser han videre til de store gutane i Tim Selinske US Masters Championship i Indiana.
Dette er den STORE turneringen for de som er vaksne (40+). Terje får et par dager å trene på banen før det braker laus på kommende fredag. Nivået her er høgt, så medaljer er kanskje optimistik å håpe på, men Terje skal kunne bite godt fra seg i klasen Pro 60+.