Vinterens første putteliga!
Del på Facebook
Merk! Artikkelen er sist endret for 7 ar siden. Informasjonen kan vere utdatert.
Vi begynner opp igjen med putteliga på Årstad videregående skole tirsdag 23.10 kl 19:30.
I år prøver vi et nytt format uten lag hvor vi putter fra ulike avstander mellom fem og ti meter og vinneren er den som setter flest putter. Ta med fem puttere om du har.
Det er ikke påmelding til rundene, men legg gjerne igjen en kommentar i Facebook-gruppen "Bergen Putteliga" om du kommer.